Friday, November 16, 2007

Wasilah Terbit

Tahniah Sdr Ramli, Berjaya Sahut Cabaran

DALAM serba kepayahan dan ditohmahan dengan pelbagai tuduhan dan ejekkan, akhirnya sdr Ramli Abdul Halim, mampu dan berjaya juga menerbitkan akhbarnya Mingguan Wasilah sebagai kesenimbungan perjuangan dan jihadnya untuk agama, bangsa dan tanah air.

Isu pertama Mingguan Wasilah di bawah Ramli telah selamat dicetak kira-kira jam 2:00 pagi tadi dan kini sudah beredar di pasaran.

Tahniah dan syabas diucapkan kepada Raml kerana berjaya menyahut cabaran orang-orang tertentu yang mengejek dan 'menganyen' kepadanya kononnya tanpa bantuan kewangan dan naungan kewangan pihak-pihak tertentu beliau tidak akan mampu menerbitkan Minggun Wasilah.

Dengan keluarnya isu Pertama (38) semalam membuktikan bahawa Ramli bukan sembarang, dan sedia menyahut cabaran dengan tenang.

Susun atur dan juga mashead Wasilah yang kelihatan lebih tegas dan berwibawa memberi harapan Wasilah akan menjadi akbar hal ehwal semasa yang terkemuka di masa akan datang.

Kejayaan itu turut membanggakan saya dan rakan-rakan lain.Didoakan selamat maju jaya kepada Wasilah dan diharap Wasilah ditangan Ramli lebih ceria, lebih adil dan mengekalkan prinsip kebebasan akhbar yang diamalkan Ramli sejak tahun 1970an lagi. Selamat. [wm.kl 8:00 am 16/11/07]

No comments: