Sunday, January 24, 2010

Berita Pagi

Nazree Akan Menyertai PKR

Pengerusi Gerakan Rakyat Intergriti dan Anti Rasuah, Mohd Nazree Mohd Yunus akan turun ke gelanggang politik secara rasmi dengan menyertai parti Keadilan. Pengumuman kemasukannya aklan dibuat hari ini jam 1:30 petang di ibu pejabat parti itu di Petaling Jaya.

Keputusan Nazree ini menamatkan teka teki ke manakah bekas pemimpin pelajar itu akan membawa dirinya selepas beliau dikatakan berhajat meninggalkan Gerak. Semalam Nazree telah meletakkan jawatan pengerusi Gerak.

Sebelum ini ada desas desus mengatakan Nazree akan menyertai Umno.

Nazree akan menyertai sayap Angkatan Muda Pakatan (AMP) dan dijangka dengan penyertaannya itu akan memberi semangat kepada AMP yang kini dipimpin oleh Shamsul Iskandar Md Akin.

Selamat berjuang kepada Nazree. [wm.kl.8:00 am 24/01/10]

1 comment:

psychedelicmundo said...

Sejak pemergian Ezam sememangnya AMK ketandusan tokoh2 muda berkarismatik.Memang ramai yang mampu bertempik di atas pentas ceramah namun jatidiri pimpinan muda tidak terlalu menyerlah.Meneyembur kata-kata retorik yang jarang dapat diterjemahkan dalam bentuk perancangan dan gerak kerja.Ramai juga yang berwatakan UMNO dalam AMK ini.Harap dengan penyertaan Nazree mampu mengembalikan semula watak pimpinan muda berkarismatik dalam AMK.Membujur lalu melintang patah..