Thursday, December 23, 2010

Prolog Pagi

Mujurlah Kalau Berlaku...

SAYA tidak berani menyatakan dengan jelas apa yang saya tahu ini. Tetapi perkhabaran ini menggembirakan saya. Saya kira orang lain, seluruh orang Melayu juga merasai sama dengan apa yang saya rasakan. Suka dan gembira.

Kita doakan semoga ia berlaku seperti mana dirancangkan. Semoga tidak ada pihak yang cuba mengelak untuk mengagalkan peristiwa ini. Apa yang lebih penting ialah melihat kepada kepentingan bersama, mengenai masa depan negara, masa depan Melayu dan juga agama Islam.

Kata orang kita kena berikhtiar dan Allah yang akan menentukan. Dalam hidup ini jalan tidak selalu gelap. Jika kita rajin berjalan, mengembara dan bersungguh mencari penyelesaian cahaya akan ada di hujung terowong.

Saya akan memaklumkan perkhabaran gembira ini selepas segala selesai nanti. Oleh itu sama-sama kita mengangkat tangan mendoakan dan memohon kepada Allah agar ia mempermudahkan segala usaha yang baik ini. Amin. [ttdi kl 10:50 am 23/12/10]

No comments: