Saturday, March 24, 2018

InsyaAllah esok mula bloging

Setelah lebih dua minggu saya meninggalkan blog ini sepi kerana ke ke tanah suci kemudian melencungkan ke beberapa tempat di Lebanon, esok saya akan kembali mengisi blog ini seperti biasa. Sepanjang perjalanan ada cerita-cerita baik untuk dikongsikan sebagai pengetahuan dan iktibar kita semua.

Saya mohon kemaafaan sekiranya penjenguk kecewa apabila membuka blog ini tetapi tidak ada apa-apa intri baru dimasukan. Pun begitu jejak perjalanan dan aktiviti saya semasa dua minggu lalu ada saya kirimkan menerusi dalam kedua-duan akaun facebook saya. Wassalam Mso. [wm.kl.2:07 pm 24/03/18] 

2 comments:

Annoy said...

ALHAMDULILLAH...
smuga tuan dlm kbrkatan n rahmat Allah...
ada sorang tu masuk makam nabi..... tapi lepas balik skrang ni temberangnya bertambah2 pulak .. ingat berubah ahlak macam nabi... tapi sebaliknya.... entahlah........

mohd sayuti omar said...

Terima kasih apa kena mengena dengan masuk makam Nabi, dan perlu berubah. Perubahan boleh berlaku dan dilakukan seseorang dari baik kepada jahat, dari bohong kepada benar, tanpa memasuki makam Nabi. Kalau dengan menganggap masuk ke makam Nabi jadi baik, elok tangkap semua orang bawa masuk ke makam Nabi. Wassalam.