Wednesday, June 5, 2019

Salam Aidifitri Pohon Kemaafan

SELAMAT HARI RAYA AIDIFITRI 1440/2019

Allahuakbar, Allahuakbar, Allahuakbar. 
Saya mengucapkan selamat hari raya Aidifitri kepada semua penjengok blog Merah Tinta.

Saya mengambil kesempatan memohon keampunan dan kemaafan kepada semua atas apa-apa kesalahan dan kesilapan yang mungkin saya lakukan baik sedar atau tidak.

Terima kasih tidak terhingga juga saya ucapkan kepada semua penjengok khasnya yang mengikuti blog ini sejak awal mula ia diwujudkan sehingga ke hari ini.

Pengekalan dan kepercayaan anda kepada blog ini sangat saya hargai, dan sokongan itulah menyebabkan saya terus berblog.

Mudah-mudahan yang kita semua lakukan selama ini mendapat keredhaan dan keberkatan daripada Allah taala. Selamat hari raya. [wm.kl.9:24 am 05/06/19]

No comments: