Friday, November 28, 2008

Iktibar Sejagat

Ariel Sharon Sudah Membusuk Tapi Masih Bernafas

SEORANG penjenguk blog merah tinta telah mengirimkan sekeping gambar menunjukkan bekas Perdana Menteri Israeil, Ariel Sharon yang terlantar tidak sedarkan diri dan bernafas menggunakan alat bantuan pernafasan.

Keadaan bekas PM yang pernah dikutuk oleh seluruh dunia itu kerana kezalaman terhahap rakyat Palestin sungguh menyedihkan. Beliau dikatakan sudah tidak sedarkan diri sejak berminggu lalu. Tisu-tisu badannya juga sudah mula mereput dan berbau busuk.

Sebuah laporan majlis dipetik, Doktor di Hospital Hadasa telah memasukkan Ariel Sharon ke dalam ruang pembedahan untuk operasi menyambungkan beberapa bahagian usus perutnya yang rosak dan telah merebak ke bahagian lain.

Apa yang menkajubkan, dan ini boleh menbimbulkan keinsafan kepada kita, meskipun dalam keadaan nazak begitu Sheron masih bernyawa lagi. Apakah ianya sengaja diberikan umur panjang dalam keadaan yang tidak sepatutnya beliau bernafas (berdasarkan foto) bagi memberi keinsafan kepada kita semua!

Gambar yang dikirimkan kepada blog ini adalah petikan dari majalah Qiblati Vol 01/No 09 Mei Jun. Terima kasih kepada penjenguk yang mengirimkan gambar ini untuk dikongsi bersama. [wm.kl 10:30 pm 27/11/08]

1 comment:

Anonymous said...

Bela hantu raya ke mangkuk Ariel Sharon ni? Tu la, dulu jahat sangat macam setan. Sekarang dfah tinggal tulang dan dah berbau busuk pun masih hidup lagi. Allah Maha Kaya. Mungkin itu pembalasan yang Allah tunjuk masa di dunia lagi... Kat Akhirat sok, lagilah seksa...