Wednesday, February 10, 2016

Minta maaf tidak update blog

PERHATIAN

Hari ini seharian di hospital untuk rawatan lajutan diri. Tidak sempat untuk update blog. Isu politik pula macam musim durian luruh berlambak-lambak dan tidak terkejar. Tetapi ada dua mauduk yang akan saya sorot esok, mengenai Mohamad Sabu baling mikrofon dan genap setahun Allahyarham Tokguru Nik Aziz kembali ke Ramatullah. 

(Perkembangan diri saya Alhamdulilah bertambah baik dan gagah).

Peristiwa bendera BN yang dipasang tertumus (terbalik) di Kedah rasanya tidak perlu disorot, saya lepaskan kepada bloger di Utara melaporkannya. Kejadian itu agak menarik juga. Manakala desas desus parti agama (Pas) akan membuat pengumuman penting mengejutkan Sabtu ini akan diulas kemudian. Mungkin hari Jumaat. 

Ramai yang whatsaap dan PM bertanya saya apakah berita atau perkara yang hendak diumumkan itu. Setengah sudah dapat mengagak, dan setangah lain seperti biasa menuduh saya sengaja mainkan perasaan, membuat spekulasi bodoh. Bodoh ke cerdik kita tunggu. 

Hanya jauhari mengenali manikam. Terkilas ikan di air sudah dapat dikenali jantan betina atau pondan dan bapuk.

Apa-apa pun tunggu "bukroh" (bukroh tu gak esoklah bahasa Arab). Insya-Allah. Wassalam Mso. 

No comments: