Friday, February 6, 2009

Langsung Dari Ipoh

Nizar Dicegah Dari Memasuki SUK

USAHA Menteri Besar Rakyat, Mohamad Nizar Jamaluddin untuk memasuki pejabtanya di bangunan SUK Perak bersama Econya pagi ini tidak berjaya. Nizar dan Exconya yang tiba di bangunan Exco setengah jam tadi telah dilarang oleh Setiausaha Kerajaan Perak daripada memasuki pejabatnya.

Walaupun Nizar memberi alasan beliau masih Menteri Besar dan masuk untuk mengadakan mesyuarat Exco tetapi beliau ditegah oleh Setiausaha Kerajaan.

Perbalahan kecil berlaku sehingga menyebabkan i
anya dileraikan oleh OCP Ipoh. Nizar akhirnya mengalah dan telah meninggalkan bangunan SUK. [ipoh 10:45 am 06/02/09]
Gambar Nizar semasa ke SUK baru boleh diinsert kerana
masalah teknikal. Foto: Hamdan MS

Nizar melambai tangan selepas keluar dari

bangunan SUK

Nizar keluar dari kediaman MB untuk ke SUK

Keretanya dikawal ketat oleh polis

dan menjadi tumpuan jurugambar

3 comments:

Abdul Salam said...

Kita perlu sedar siapa yang berkuasa di negara kita sebenarnya.. Rakyat TIDAK ADA APA-APA KUASA selepas sesuatu pilihanraya umum telah berlangsung. Yang berkuasa adalah DUIT. Maka pilihlah mereka yang benar-benar beramanah untuk jadi pemimpin.

Anonymous said...

Boss,
saya ingatkan UMNO nak pulihkan keyakinan rakyat kepada mereka...last last dia pulihkan kerajaan mereka(Perak) yang rebah mac 2008 ari tu...makinlah rakyat marah..dan ingat!! bukan saja diperak malah diseluruh negera kian benci..wahai UMNO kembalilah ke jalan yang benar dan diredhai Allah..

Anonymous said...

Agaknya 2exco PKR yang berpaling tadah ke Baybas dan mesra "bee--end" ini nak pakai lebih dari CAMRY kots.Alahai kesiannyer,saya pakai Evo IX pun hasil dari perniagaan sendiri yang sentiasa ada untung dan rugi iaitu "FOREX". takdelah nak merendahkan maruah sampai nak minta duit dari BEE--END. hii tak tau malu ker??jadilah manusia yang mencari kesenangan dari akal sendiri.