Sunday, May 20, 2018

PERHATIAN

SEBAGAI MERAIKAN PERUBAHAN KERAJAAN BARU MALAYSIA SAYA MEMBUKA KEPADA UMUM UNTUK IKUT SAMA BERFORUM DALAM BLOG SAYA. SETIAP PENJENGOK BOLEH MEMBERI KOMENTAR, PANDANGAN DAN SEBAGAINYA SELAGI IANYA MASIH DALAM BATAS-BATAS DIBENARKAN DEMOKRASI, ADAT DAN JUGA AGAMA.

PENGOMEN TIDAK PERLU MENGGUNAKAN ID GOOGLE, MENERUSI EMAIL ATAU PUN ID KHAS.

SEKIAN DIMAKLUMKAN.

15 comments:

abrarmujahideen said...

Alhamdulillah...membuka minda senario yg sebenar.

mahligaiseni said...

Bagus, tuan.

Anonymous said...

Terbaik!!!

D'BETA said...

Terbaik Tok Ti...in sya Allah akan turut sama memberi sumbangan idea..

Anonymous said...



Semoga sbnr2 CAHAYA Cinta-NYA kini menjelma demi membuka ruang2 gelap ddlm kalbu minda serta DNAs kita semua..

..smoga mnjd lebih cerah terbuka..mnjd lebih cekap pantas lg bijaksana..mnjd bnar2 berani menjejaki sbnr2 smutlak2 miracle KBNARAN yg hakiki drp-NYA!

SERTA kita smua tidak lg diDajjali=diBohongi oleh kulit2 kopiah sorban dan jubah yg LANGSUNG tak berani berdebat/bersemuka dgn fakta2 yg soheh utk berhujjah..yg mnjd penakut yg sgt2 suka berbelit2 uturn PONTENG memaki hamun serta merapu2 menabur FITNAH!

StarPyr said...

Alhamdulillah...kita berforum secara berhemah dan rasional, bkn kerana emosi dan sentimen melulu.

Unknown said...

Assalam Tuan, saya follow fb tuan tpi oleh kerana **munkin saya tak boleh add friend kerana sudah cukup kuota untok fb tuan,disebabkan itu saya tidak berpeluang untuk berkomen didlm fb tuan untuk iasue yg tuan syorkan..

ZAk said...

Salam tuan . Terima kasih kerana sudi membuka ruang kpd kami utk ulasan . Tun M dn DSAI hendaklah membersihkan kehakiman dn Jab Peguam Negara dengan kadar segara sebab ada lagi org2 yg masih simpati dgn DSN terutama yg naik pangkat untuk menjaga kepentingan BN dulu .Tanya lah pegawai2 kehakiman dn perundangan yg sedia ada dan tuan akan tahu betapa the judiciary and AGC is in a mess now.

Anonymous said...

Setuju sangat.

Anonymous said...

Terbaikkkkk tokti..terbuka

Adil said...

Salam...mohon untuk dapatkan pandangan berkenaan dengan keributan pada keluarga TGNA...nik omar khususnya...sedangkan pada keluarga bekas presiden pas lain masih baik walaupun anak Tan Sri Azizan Razak masuk umno...

ibby said...

Salaam semula.Pas macam cerita lebai Malang berniaga buluh kasap,modal hilang untong lesap.kalu mereka terus dlm PR Dulu tentu Ada dlm kabinet selain MB Kelantan &ganu sb. pru14 ialah BN vs.PH.bila dah dapat Malaysia Dan memerintah,ruu355 kacang saja.klu dap oppose pun,dia kena dengar suara majoriti.paling tidak pun dapat kuasa memerintah Dan Bila Ada power senang nak buat apa2.tapi nak Lari juga,dapat la 2 Negri sja.PH federal jangan bagi Muka.kita nak tengok macam mana dia nak Bayar gaji kakitangan Negri.najib Kata dia yg tolong bayar.balak berapa Hari saja Ada.potong lebih2 macam meminta bah kuning datang lgi.itulah Pas politik matang sejahtra!!

Anonymous said...

terima kasih.

tapi tuan kena rajin lah lagi dengan kupasan dan ilmiah mengikut firasat tuan.

DAN tuan tetap akan bertegas dengan orang PAS, sebab selain suka memaki, komen dari mereka macam sampah dalam longkang.

Semoga puasa kita di berkati Allah.

Bobby Marteos said...

Cayalah Abang MSO. Kipidaapppp

Anonymous said...

You are more open than RPK.. Syabas!