Monday, April 4, 2011

Video Tukaran Akan Datang

Video: Kini Giliran Tok Guru Nik Aziz Pula...

Klik video ini khas untuk para pejenguk blog Merah Tinta yang kempunan untuk menonton klik video dan bagi mereka yang tidak tergamak untuk melihat klik video lucah yang nmengaitkan dengan Anwar Ibrahim yang sedang bertebaran kini.

Saya harap klik video ini menjadi penawar kepada semua orang. Klik video ini dirakam pada tahun 2010 secara tidak sengaja dilokasi agak terlindung dari umum. Saksi dan kajilah sendiri tentang kesahihan dan ketulenannya.

Kilik video ini juga mungki disuruhanjayakan! Catatan: Maaf kepada sdr Ariffahami kerana saya curi video ini dari blognya. [wm.kl.11:05 pm 04/04/11]


6 comments:

chotz said...

salam,

video ni memaparkan NA sdg menebas semak samun.. NA memakai pakaian serba putih dr kepala (kopiah) hingga ke kaki (baju melayu putih & pelikat putih).. so bila terkena pancaran matahari terik, automatiknya akan berlaku refleksi cahaya.. untuk makluman, mengikut hukum fizik, warna putih adalah pemantul cahaya yg terbaik..

tolong jgn tafsirkan bahawa itu adalah "cahaya" yg misteri kerana ia adalah fenomena biasa..

saya khuatir org akan tersalah anggap kononnya NA adalah wali atau lebih teruk akan menyamakan beliau dgn watak ahli sihir dalam filem Lord of the Rings, Gandalf the White..

salam..

Ikut Suka Aku said...

Alhamdulillah..aku bersyukur pd-Mu ya Allah..krna kurniakan kami pemimpin yg soleh....:)

baduk said...

terpulang pada penafsiran masing2 berdasarkan iman..bagi ambo dia tetap manusia biasa tapi diberi naugerah oleh Allah dengan ilmu dan akhlaknya..

ANAFAKIR said...

Pada ambo bukan soal cahaya sekeliling TGNA tu,,isu pokok ialah nak menjadi halwa mata.Setidak2nya dptlah melihat watak dlm VCD tersebut ialah TGNA.Cuma kalau penyokong apposisi pulak yg tidak percaya..maki kajilah samada VCD tersebut tulen ko tidak...selebihnya menampakkan seorg hamba yg bernama pemimpin di dunia namun sebenarnya dia adalah seorg hamba yg tidak pernah ter'makan' dgn mewahnya dunia..

Anonymous said...

sojuk skit ati aku tngok klip video ni...

senarai kan SORANG je mana2 Menteri Besar atau Ketua Menteri
baik Pakatan Rakyat atau Bee End

yang berpakaian sperti orang2 kebnyakan....
duduk rumah mcam orang kebanyakan.....
meredah belukar membuat kerja2 kampung.....
mengajar orang ramai berkenaan hal2agama Islam....
doa nya sentiasa dinanti2kan orang

sebut kan...............

mail said...

Muka, gerak gaya macam Tok Guru...