Saturday, July 20, 2013

Ziarah Ramadhan 1434: Kopiah dan Palikat Raya

PERHATIAN                                                                  

Assamualaikum Wbh Wbt.
Dengan doa dan harapan saya semoga pembaca blog Merah Tinta budiman dalam pemeliharaan Allah s.w.t. di dunia dan akhirat.

Untuk pengetahuan anda sekalian tanggal 25 Julai 2013 saya bersama panitia Ziarah Ramadhan akan mengunjungi sebuah perkampungan di pedalaman Thailand dalam rangka meneruskan Ziarah Ramadhan seperti tahun-tahun lepas.

Dalam kunjungan itu pihak panitia telah menyusun program untuk berbuka puasa bersama kira-kira 180 keluarga disamping berbagai majlis mesra Ramadhan termasuk tadarus Quran, tazkirah dan sebagainya.

Sehubungan itu saya sangat mengalu-alukan para pembaca blog Merah Tinta untuk sama memberi sedikit sumbangan sebagai tanda kepedulian blog ini dalam amal kebajikan. Saya mencadangkan untuk mensedekah kepada tiap orang warga emas kampung berkenaan dengan kopiah dan kain palikat.

Kepada pembaca budiman yang ingin atau berhajat memberi sumbangan boleh berhubung dengan saya di telefon 011-23300369. Atas perhatian dan sumbangan anda nanti diucap berbanyak terima kasih. Wassalam. [wm.kl.12:54 t/hari 20/07/13]

No comments: