Wednesday, November 2, 2011

Pemakluman

Terima Kasih Atas Sokongan Anda
Pintu Korban Sudah Ditutup

Assamualaikum wbh wbt.

Sehingga hari ini saya masih lagi menerima panggilan dan pertanyaan berhubung ibadat korban di Aceh. Masih ada rakan-rakan dan penjenguk setia blog Merah Tinta ingin ikut sama menyumbang.

Tetapi sayang masa sudah semput menyebabkan saya tidak boleh menerima sumbangan lagi. Terima kasih saya ucapan kepada rakan yang memberi komitmen atas usaha saya ini yang mana ia juga merupakan usaha bersama menerusi blog Merah Tinta.

Saya sungguh terharu di atas kerjasama dan budi baik penjenguk sekelian. Semua kebaikan itu membuktikan bahawa masih ada ehsan di jiwa kita untuk membantu atau memberi bahagia kepada rakyat Acheh khasnya mangsa tsunami.

Segala sumbangan, harapan, doa dan kerjasama baik dari anda sekalian saya tidak mampu membalasnya melainkan dapat berdoa dan meminta keampuan Allah dan semoga Allah memberi rahmat kepada kita semua. Doakan juga sumbangan kita dapat dilaksanakan sesempurnanya.

InysaAllah untuk masa akan datang saya akan mengusahakan kebajikan bentuk lain pula. Dengan ini saya istyharkan Pintu Korban di Aceh 1432 H ditutup dengan rasminya. Salam hormat MSO. [wm.kl.10:20 am 03/11/11]

No comments: