Friday, February 25, 2011

Melayang-Layang

Menteri Mana Terlibat Dengan Gay?

SAYA tidak percaya dengan berita ini tetapi itulah yang saya dengar. Seorang menteri kabinet terlibat dengan kegiatan gay. Berita menggemparkan ini akan disiarkan dalam sebuah tabloid minggu depan.

Kita harap selepas akhbar berkenaan mendedahkan isu ini ia akan mendapat perhatian Najib Razak. Laporan ini kena siasat tidak boleh dibiarkan begitu saja. Kabinet Najib tampaknya begitu mengambil besar mengenai kebersihan batang tubuh para menterinya. Baguslah...

Seperti mana yang diberita tahu oleh pengarang akhbar berkenaan isu ini sebenarnya sudah lama. Ia sudah banyak ditulis oleh bloger Umno sendiri. Tetapi terus terang saya katakan saya tidak pernah menemuinya secara konkrit. Munkin pengarang akhbar berkenaan bekas orang Umno mengetahui hal itu. Maklumlah Umno dalam parti itu semua jenis manusia ada.

Cuma tidak lama dulu memang ada terdengar mengenai seorang menteri kabinet yang terlibat dengan gay. Katanya dia membeli sebuah kereta sport berharga lebih RM100 ribu untuk pasangannya seorang lelaki. Kalau tidak silap juga ada pihak yang cuba menafikan dakwaan berkenaan.

Dengan terdedahnya kisah menteri gay ini nanti pihak tertentu akan membuat siasatan, terutama Najib sendiri. Kalau Najib begitu conscions dengan kes liwat Anwar kenapa beliau tidak mengambil sikap sama terhadap jemaah menterinya itu. Bukan saja liwat pelru dibelasah gay juga perlu dihentam sama.

Kita tidak mahu kalau ada elemen-elemen gay dalam kabinet Najib. Hendaknya jangan berulang kisah yang sama. Sebelum ini pernah kecur kisah seorang menteri di zaman Abdullah dikatakan terlibat dengan kegiatan lesbian. Untuk maklumat penjenguk blog Merah Tinta kedua-dua menteri dan bekas menteri yang dikatan terperosok dalam kegiatan menjijikklan itu asalnya dari Selatan tanah air. [wm.kl.7:10 am 26/02/11]
Post a Comment