Tuesday, March 29, 2011

Menanti Mimpi

Ini Komen Orang Melaka Yang Cerdik


SUDAH acap benar orang ini membuat komen menerusi ruangan komenter blog saya. Saya sedia menyiarkan apa-apa komen yang relevan dan boleh memberi ilmu kepada penjenguk yang lain.

Ada komen yang mengkritik saya pun saya siarkan juga. Melainkan komen yang melampau yang tidak menggambarkan datang dari seorang penjenguk yang waras dan belum pernah ke Tanjung Rambutan atau ke Tampoi.

Kalau setakat 'meren' sikit-sikit saya akan siarkan.

Komen orang Melaka yang menamakan dirinya Arif Omar ini, (saya kira bukan keturunan Umar Khattab) masih boleh disiarkan. Penjenguk boleh menialai ke atas komennya ini. Saya terpaksa menyiarkan gambarnya sekali untuk dikenali. Dengan penyiaran komen ini semoga penjenguk budiman ini berpuas hati kerana mungkin sudah lama beliau menanti untuk melihat gambarnya dalam blog saya.

Komen beliau adalah seperti berikut;

Arif Omar has left a new comment on your post "Sesudah Menyubuhi Tuhan":

dulu kau juga cakap itu ini, suruihanjaya itu ini untuk siasat soi lek. kini pandai pulak berbelit. sudahlah mso. kau ni penuilis upahan. cakap bolehlah bila dah kantoi. apa salahnya kalau nak cari kebenaran betul tak dsai berzina. dia bakal pemimpin dan PM. tak salahkan kalau nak cari kebenaran?

bodoh sangat ke kita ni.?

kah kah kah!!!
Post a Comment