Tuesday, March 29, 2011

Menanti Mimpi

Ini Komen Orang Melaka Yang Cerdik


SUDAH acap benar orang ini membuat komen menerusi ruangan komenter blog saya. Saya sedia menyiarkan apa-apa komen yang relevan dan boleh memberi ilmu kepada penjenguk yang lain.

Ada komen yang mengkritik saya pun saya siarkan juga. Melainkan komen yang melampau yang tidak menggambarkan datang dari seorang penjenguk yang waras dan belum pernah ke Tanjung Rambutan atau ke Tampoi.

Kalau setakat 'meren' sikit-sikit saya akan siarkan.

Komen orang Melaka yang menamakan dirinya Arif Omar ini, (saya kira bukan keturunan Umar Khattab) masih boleh disiarkan. Penjenguk boleh menialai ke atas komennya ini. Saya terpaksa menyiarkan gambarnya sekali untuk dikenali. Dengan penyiaran komen ini semoga penjenguk budiman ini berpuas hati kerana mungkin sudah lama beliau menanti untuk melihat gambarnya dalam blog saya.

Komen beliau adalah seperti berikut;

Arif Omar has left a new comment on your post "Sesudah Menyubuhi Tuhan":

dulu kau juga cakap itu ini, suruihanjaya itu ini untuk siasat soi lek. kini pandai pulak berbelit. sudahlah mso. kau ni penuilis upahan. cakap bolehlah bila dah kantoi. apa salahnya kalau nak cari kebenaran betul tak dsai berzina. dia bakal pemimpin dan PM. tak salahkan kalau nak cari kebenaran?

bodoh sangat ke kita ni.?

kah kah kah!!!

19 comments:

Farid said...

Kire ok la tu MSO. Dia admit yg DSAI bakal pemimpin dan PM..haha..Dia cam tau2 je yg BN nk kalah nnti nie...haha...

Zul said...

biasalah melayu amnok dulu, kini , selamanya bodoh..dah lah diri sendiri bodoh lepastu nak ajak org lain jugak jadi bodoh...

bat8 said...

Tuan MSO,

1. Syabas Arif Omar....anak muda yang berani yang mewarisi darah panas si jebat! kita harus tabik kerana berani berdemo dalam isu video sex color chua soi lek. Kesannya Chua kini telah menjadi Presiden Mca, jawatan setaraf dengan jawatan presiden UMNO.( Demo sekali je lepas tu lupa - tu namanya hangat2 tahi ayam).

2. Terkini sdra kita ni begitu ghairah dan meruap perasaan ingin tahu betul ke DSAI " main" dengan pelacur dari China? Ini satu contoh jelas apa yang diulas oleh pengkritik bahawa RAKYAT MALAYSIA ( baca MELAYU) BEGITU OBSES DENGAN SEX! TIdak salah jika kita katakan topik sex ini menjadi santapan shahwat sebuah pertubuhan melayu di negara kita.24 jam dok cakap pasal isu video sex terbaru DSAI!.

Kita bersabarlah sekejap sementara polis selesai siasatan. Nanti sdra Arif Omar boleh demo lagi jika polis tak jawab samada DSAI penzina atau tidak.

3. Sementara itu saya ingin menarik keghairahan sdra Arif kepada satu lagi cerita berkaitan dengan sex yang berlaku di Melaka tahun 1994 dulu. Ianya mengenai kes rogol statutori yang dibawa ke mahkamah tetapi sekerat jalan je kerana melibatkan seorang pembesar politik dari Melaka.

4. Diheboh2kan sehingga ditulis dalam media, mangsa tersebut telah melahirkan seorang anak. Wallah hu alam. Jika benar, rasanya anak tersebut tentunya sudah berumur 14 atau 15 tahun sekarang.

5. Tidakkah sdra Arif mempunyai keinginan ingin tahu tentang nasib anak dan ibu ini sekarang? Terbela kah nasib anak ini seperti anak2 lain yang mempunyai bapa di depan mata? Dapatkah anak ini kasih sayang yang cukup dari " Bapanya" yang telah membawanya ke dunia ini seperti rakan2nya yang normal?

6. Nah...rasanya sdra sepatutnya membongkar isu ini sementara menunggu hasil siasatan polis mengenai kes video terbaru DSAI.

Bela nasib anak ini jika dia memerlukan pembelaan. Berdemolah sakan2 sehingga anak ini mendapat haknya - jgn hangat2 tahi ayam je. Dalam kes ini banyak terdapat cerita2 sex. Elemen zinaa dan perzinaan pun ada! Apatah lagi perkara ini berlaku depan mata sdra Ariif - di Melaka.

Bat8

zul said...

Arif ni org Melaka ye ? Satu negeri dgn Rahim TC. Arif tak nak ke cabar Rahim utk tubuh suruhjaya ? Atau cabar Rahim serahkan DNA dia utk pastikan dia tiada zuriat dgn budak bawah umur tu ? Ini juga utk pastikan Rahim tidak berzina (rogol) dgn cucu Pendek Ahmad tu. Harap tak semua org melaka otak mcm si Arif ni.... Arif jgn jadi 'Otak Cencaluk' ... BRAVO MSO !

aljazaribooks.blogspot.com said...

ada iras-iras astora jabat la dia nih...

makanbola said...

dari nama dan muka,mcm mamak...inilah golongan yg plg menyusahkan wat masa skarang...dari pembacaan saya,si kitul pd masa dahulu juga adalah keturunan mamak...dan skrang di malaysia yg mamak ni nk jd lbh melayu dari melayu...npknye si kitul moden telah muncul!

jeebond said...

Salam.. Arif Omar ni bukanlah anak muda lagi.. Dah tua bangka pun.. Dah bercucu dah tapi otak ngalahkan budak2 rempit.. Asal video seks aja mesti melompat ghairah mengalahkan kambing.. Kuman seberang laut nampak.. bapak gajah rogol budak depan mata buat2 buta.. hehehe

PancarSelatan said...

Selagi tiada 4 orang saksi (seperti yg di anjurkan oleh agama kita ) maka video seks yg hangat diperkatakan hari ini, belum pasti kebenaranya...Kenapa dlm soal ini kita tidak mengikuti lunas2 Islam???? Kenapa hukum Islam diketepikan semata mata mencari politik murahan????

noor najamuddin said...

Ariff Omar ni minda jamban!

Abdul said...

Ermm... sabau la dgn Arif ni. sbb komen2 dia amat mudah dan simple, tak memerlukan otak yg berpemikiran tinggi pon utk mengeluarkan ayat2 yg mcmtue...
Hoi chelaka chelanat kau buat malu org Melaka lahanat!

Aku org Melaka.

1Crony said...

Kalau ada orang yang mengatakan atau menuduh bahawa EMAK individu ini sebenarnya LELAKI, macam manalah agaknya persepsi beliau ya? Mungkin diminta supaya pihak kerajaan tubuh satu suruhanjaya bagi menyiasat batang tubuh EMAK beliau? Atau beliau mungkin membuat laporan polis supaya kenyataan tersebut dan batang tubuh EMAK beliau disiasat bagi mengenal pasti dan bagi membuktikan bahawa EMAK beliau sebenarnya PEREMPUAN demi menyangkal pertuduhan tersebut. Macam mana Tuan MSO? Prosedur lah katakan.....

mudais rahman said...

Arif Omar ni pernah di hentam teruk di ruangan comment malaysia kini..

KerisKontot said...

Memang dia sangat crdik MSO. Dia mengaku Anwar bakal pemimpin dan PM. Cuma kurang cerdik dah tahu orang tu bakal PM dok pangkah UMNO buat apa...

labu said...

mmg mcam tu lah mentaliti
penyokong2 tegar UBN

tu kira sikit le...

kalu masuk kat blog pro UBN.....
MasyaAllah, ulama pun doarng
carut dan maki hamun

penawarrindu said...

Arif Omar kena mengaji bab Qazaf banyak2 ....cari ustaz dan tanya apa itu QAZAF..Org umno tahu ke apa itu QAZAF?

Jashamsulnizam said...

Aduh... malu nak mengaku diri ni org Melaka biler tengok org kampung sendiri bg komen yg tak cerdik mcm yg Pak MSO tunjukkn kt kami tu...

UMNO : Untuk Melayu thiNk pornO

Ku ingat Taqwa said...

arif omar a/k rahim tamby chik dalam kes 1994 dulu.

smart_nikki2001 said...

1 je yg menarik minat aku...mso penulis upahan hahha lawak...mamat ni mungkin xmengikuti sgt tulisan tuan mso...xperla mso hanya jauhari mengenal manikam...errmmm dr segi bahasa mamat tu ...xlama lah tu dia akan dihantar ke tampoi!!

mae said...

siapa itu arif omar. CM melaka ke???.