Tuesday, April 22, 2008

Berita Panas

Bekas Menteri Yang Raba Punggung Kini Di Luar Negeri

BEKAS menteri yang didakwa melakukan gangguan seks ke atas seorang pelayan seperti mana dilaporkan semalam menafikan beliau melakukan perbuatan tidak senonoh dengan pelayan berkenaan dan menganggap apa yang berlaku di kelab Cigar Havana Meredian Hotel itu sebagai miss understanding saja.

Bekas menteri berkenaan yang kini berada di luar negara memberi tahu seorang rakan blogger dakwaan pelayan berkenaan terhadapnya tidak betul.

Apa yang berlaku katanya kepada rakan blogger, bekas menteri berkenaan hanya memegang bahu dan kelakuan yang tidak syarie itu biasa bagi bekas menteri berkenaan. "Kelakuan begitu biasa bagi bekas menteri berkenaan, suka berpeleser dengan perempyan," ujar rakan blogger yang turut mendengar perbualan rakan bloger dengan bekas menteri berkenaan menerusi telefion yang di on air.

Menurut rakan blogger berkenaan laporan berhubung kejadian itu menerusi blog ini semalam adalah benar. Laporan polis dibuat oleh pelayan berkenaan bersama teman lelakinya di balai polis Brickfields.

Kejadian itu menurut rakan blogger itu berlaku ketika pelayan berkenaan menghulurkan cigar kepada bekas menteri itu.

Sementara itu dari satu maklumat yang masuk ke dalam email blog Tinta Merah, nama dan identiti serta tempat tinggal pelayan berkenana sudah dikenal pasti. Pelayan itu berusia 31 dan namanya bermla dengan huruf H".

Blogger menerusi 'skuad risiknya' cuba untuk menjejaki pelayan berkenaan bagi mengetahui cerita sebenar dari mulut pelayan berkenaan. Maklumat dan perkembangan selanjutkan akan menyusul. [wm.kl 4:45 pm 21/04/08]

No comments: