Wednesday, April 30, 2008

Terima Kasih

Blog Merah Tinta Dijenguk Setengah Juta Orang

PETANG tadi hitungan mereka yang klik atau menjenguk blog Merah Tinta mencecah ke angka 500,000 atau setengah juta. Catatan terakhir jam 10:18 malam menunjukkan 501.851. Kiraan ini bermula pada 9 Oktober 2007.

Bilangan atau jumlah yang dijenguk menerusi blog atau laman lain tidak dikira. Beberapa laman web atau blog rakan-raskan terus menyedut dan mengambil posting dari blog ini secara permanent.

Alhamdulilah! Saya mengucapkan berbanyak terima kasih kepada penjenguk setia blog ini. Atas kerjasama dan rangsangan daripada anda sekali menyebabkan saya kadang-kadang kelewatan tidur atau pun terpaksa membuka laptop sebelum fajar menyingsing untuk mengisi blog.

Yang kadang-kadang memeningkan saya apabila terlewat posting adalah panggilan atau SMS yang bertanya kenapa lewat mengisi (update) blog. Itu semua cabaran dan rangsangan untuk saya.

InsyaAllah saya akan terus berblog bersama anda sekalian. Dalam pada itu saya sangat mengharapkan kejasama dan bersedia mengongsi apa-apa juga bahan yang dikira boleh memberi manfaat kepada agama, bangsa dan tanahair. Terima kasih diucapkan kepada penjenguk setia yang banyak mendorong dan memberi maklumat atau bahan dan juga menengur mengenai kesalahan ejaan yang sememangnya tidak dapat dihindarkan. Sekali lagi terima kasih diucapkan.

Tunggu posting mengenai ulasan sebuah buku yang membabitkan jenayah seorang menteri di mana di dalam buku itu turut menyebut nama saya. Saya akan ulas dan membuat penjelasan dalam sedikit masa nanti. MSO [wm.kl 10:15 30/04/08]

No comments: