Tuesday, May 24, 2011

Susupan Petang

Bekas PM Juga Ada Video Lucah?

Prolog: Saya tidak mahu mempercayai berita ini tetapi saya paparkan juga untuk tatapan umum. Sama ada hendak percaya atau tidak walahu'am. Orang yang membuka cerita ini tidaklah sampai bersumpah laknat untuk mengesahkan apa yang didakwa diketahuinya.

Mungkin ada yang bertanya kenapa saya dedahkan ini kalau tidak yakin? Inilah saya nak tunjuk dan nyatakan bahawa permainan video lucah bagi memburukkan seseorang bukan saja terbatas kepada orang-orang desprate dan sudah putus asa dan putus urat perut, tetapi para vvip juga. Mereka juga cenderong kepada aktiviti mungkar ini, video lucah digunakan sebagai senjata ugutan.

Semuanya bermula apabila kami berbual fasal politik dan terkait dengan video lucah membabitkan Anwar. Dia bertanya kepada saya, apakah sudah tenguk atau belum. Saya jawab tidak tenguk, alasannya mudah saja, kalau saya tenguk saya akan menjelaskan sama ada ia benar atau tidak.

Bila saya tidak tenguk saya berada dalam konfius, sama ada hendak percaya atau tidak. Saya bukan macam Tok Guru Nik Aziz mengatakan tidak walaupun tidak tengok. Saya faham kenapa beliau mengambil sikap begitu kerana tidak harus baginya untuk melihat maksiat dan juga menghebuhkannya. Bila beliau kata ia fitnah dan orang fitnah tidak akan bau syurga itu adalah kaedahnya. Iya usahkan nak tengok video lucah naka tengok 'burung didik' sendiri pun malu dan makruh.

Di sinilah bermula dengan kisah macam mana bekas PM juga ada video lucah. Ceritanya dia pergi ke pejabat bekas PM berkenaan, saja borak-borak. Memang dia selalu diajak oleh bekas PM berkenaan untuk berbual kosong. Kebetulan dia sudah pergi dan dia bertanya mengenai sesuatu yang diberi tahu kepadanya, iaini mengenai video lucah.

"Mana gambar tu saya nak tenguk?' kata dia kepada bekas PM itu tiba-tiba.
"Gambar apa!" kata bekas PM itu berhelah dan terkejut.
"Ala you jangan nak sembunyilah, I tahu you ada.."katanya.
"Tak adalah..." kata bekas PM itu.

Menurut orang itu muka bekas PM itu berubah. "Saya tahu dia berbohong kerana tengok mukanya pun saya nampak dia berbohong," katanya.

Gambar itu dia tidak terima dan bekas PM itu tidak beri kepadanya. Macam mana dia boleh tahu gambar itu ada dengan bekas PM itu apabila bodyguard bekas PM itu memberi tahunya.

Ceritanya bodyguard bekas PM itu telah dihantar khas ke bekas PM itu untuk mengambil (intip) gambar bekas PM berkenaan. Dia pergi bersama dengan bodyguard bekas PM itu juga. Ertinya misi ini menggunakan bodyguard sama bodyguard.

"You tahu gambar ini lebih lucah dari yang dikatakan video kucah membabitkan Anwar," katanya sambil tergelak kuat.

Saya hanya diam membisu. Dalam hati sama banyak hendak percaya atau tidak. Tetapi melihat kepada kesungguhan dia bercerita mungkin ada asasnya. Apa yang dapat disimpulkan di sini bahawa kerja-kerja sebar atau memilik video lucah ini adalah perkara biasa digunakan untuk mengukuhkan kedudukan dan kuasa, bukan saja dikalangan haprak dan wanita longkang tetapi vvip juga. Cis! [ttdi.kl 5:30 pm 24/05/11]
Post a Comment