Tuesday, November 16, 2010

Khabar Subuh

Anak Bongsu Ahli Parlimen Rantau Panjang
Masih Koma


ANAK bongsu Ahli Parlimen Rantau Panjang, Siti Zailah Yusuf, Ahmad Saleh Rahimi,7 masih tidak sedarkan diri. Ahmad Saleh kini ditempat di wad rawatan rapi (ICU) di tingkat 5, hospital Selayang, Selangor.

Ahmad Soleh yang menghidap penyakit buah pinggang dimasukkan ke ICU sejak tiga hari lepas. Menurut Zailah yang dihubungi sekejap tadi, sebelum ini anak lelakinya itu pernah dirawat di wad sama dan dipindah ke wad biasa setelah sedar.

Sejak tiga hari lalu ia dimasukkan ke ICU semula dan masih koma sehingga kini.

Dalam pada itu Zailah memohon banyak kemaafan kepada masyarakat Rantau Panjang kerana tidak dapat menyambut raya Aidi Adha bersama tahun ini. Beliau juga mengucapkan terima kasih kepada mereka yang menziarahi anaknya dan berdoa untuk kesihatannya.

"Kak Lah ucapan terima kasih kepada semua yang menziarahi dan menelefon bertanya khabar Ahmad Soleh," ujarnya dengan suara sayu.

Sama-samalah berdoa untuk untuk kesejahtraan Ahmad Soleh dan diharap semua penduduk dan rakyat di Rantau Panjang memahami keadaan Zailah kini yang tidak dapat meninggalkan anaknya untuk bersama rakyat seperti lazimnya. [wm.kl.7:40 am 16/11/10]

1 comment:

ANAFAKIR said...

Salam..buat YB Parlimen Rantau Panjang,didoakan yang terbaik untuk puan sekeluarga.Selamat Hari Raya Eidul-Adha.