Wednesday, June 3, 2015

Saya akan ulas muktamar Pas esok selepas ini

Insya-Allah selepas diketahui keputusan pemilihan dewan pemuda dan muslimat Pas saya akan membuat ulasan dan memberi gambaran apa yang akan berlaku dalam pemilihan Pas yang akan diadakan esok.

Saya menunggu keputusan pemuda dan muslimat kerana ia sedikit sebanyak memberi gambaran ataupun "ramu-ramuan" untuk merumuskan apakah keputusan pemilihan esok. Ada tanda-tanda menunjukkan muktamar Pas ke -61 ini sangat penting. Apakah usia Pas akan sama lama dengan usia Nabi Muhammad, ataupun Pas ikut sama memasuki kubur bersama perginya Mursyidul Amnya, kira-kira 120 hari lampau.

Pemilihan kepimpinan pemuda dan muslimat berlangsung hari ini. Keputusannya dijangka malam ini. Jadi buat seketika saya menggantungkan ulasan dan pandangan peribadi saya untuk muktamar penuh esok. Wassalam.

No comments: