Thursday, July 9, 2009

Berita Terkini

Nasharudin Jalani Pembedahan
Timbalan Presiden Pas, Nasharudin Mat Isa pagi ini menjalani pembedahan kecil di Hospital Serdang, Selangor ekoran masalah pendarahan usus kecilnya. Beliau dimasukan pagi tadi dan baru sekejap tadi pembedahan selesai. Beliau dijangka keluar petang ini.

Gambar Nasharudin dihospital Serdang.

5 comments:

Unknown said...

Moga cepat sembuh dan kembali meneruskan perjuangan yg belum selesai....

Parpu Kari said...

pemimpin PAS yg mengeluarkan kenyataan "malu mata" bila nk mintak maaf???!!!

semoga ustaz nasha cepat sembuh dan terus memimpin gerakan ISLAM PAS!!!

Anakbukitgantang said...

insyaallah, Ustaz Nasha akan sembuh. Ustaz Nasha tak perlukan PAS ...tapi, PAS perlukan Ustaz Nasha untuk membersihkan PAS dari kekotoran puak yang tak ikhlas berjuang untuk ugama Islam.

AlHadi Tok Ayah Su (atas) said...

salam hormat !

Sakit masa pembedahan tidak terasa tetapi selepas itu ya allah hendak terbersin dan terbatuk pun terasa macam hendak putus urat perut, punya lah dasyat sakitnya, itu adalah pengalaman saya sendiri tapi sekarang alhamdulillah dah semboh dah baik...jadi didoakan semoga Ust nasa juga cepat semboh n jangan risau .....!

nuwairoh said...

semoga ust nasha cepat sembuh...insyaAllah.itulah manisnya perjuangan saat diuji dengan gol munafiq yang umpama 'gunting dalam lipatan', saat ini menegakkan kebenaran Islam umpama memegang bara api, mesti sabar dan taat pada Allah dan Rasul meskipun terpaksa mengorban diri. inilah perjuangan sahabat r.a. mempertahankan Islam, tiada nilai yang dapat ditukarganti dengan perjuangan Islam.