Wednesday, July 22, 2009

Pemakluman

Pengunjung Blog Merah Tinta 3.5 juta

Alhamdulilah menjelang tengah malam ini mesin imbas kira menunjukkan page view penjenguk yang membelek blog Merah Tinta sudah mencecah ke angka 3.5 juta. Perkembangan ini memberangsangkan dan sekaligus menunjukkan blog ini terus dipantau.

Waktu ini angka yang tertera di mesin imbas kira ialah 3,002933 yang mula membuat catatan rasmi pada 9 OKtober 2007.

Sementara pengikut setia yang mendaftar menjadi komuniti blog ini pada masa ini ialah seramai 463 orang.

Sebagai pemilik blog saya berbangga atas pencapaian ini dan mengucap terima kasih kepada penjenguk. Seperti selalunya - teguran, kritikan dan juga makin hamun (termasuk dari penjenguk gelap) tidak dapat dinafikan memberi semangat kepada saya untuk menulis dan terus menulis berdasarkan tagline "Hanya Kita Memahami Diri Kita".

Adalah diharap sokongan padu dari penjenguk budiman akan berterusan.

Terima kasih
MSO. [jln pahang 11:25 pm 22/07/09]

9 comments:

Rahmat Wahab said...

Tahniah & Syabas utk saudara MSO...
-Rahmat

Masterzizoul said...

Tahniah...teruskan menulis. Penulisan di sini sungguh menarik sekali. Ia cukup matang dan tidak terpengaruh dengan emosi yang keterlaluan. Pandangan yang tidak BIAS. Pandangan mso agak menerima keterbukaan dengan menolak pemikiran satuhala yang tidak boleh kona kekiri atau kekanan.

. said...

Saudara, teruskan menulis. Saya sendiri banyak belajar dari blog ini. Tahniah.

Anonymous said...

Tahniah! semoga tuan sentiasa bersemangat untuk menulis artikel isu2 semasa terutama berkaitan politik tanahair.

PUTRA MERDEKA said...

SALAM
TAHNIAH TUAN,

lapuria said...

Tahniah mso!

tok ayah haraki said...

Tahniah "Tinta Merah"...Tinta mengingatkan kepada "Iqra'" dari surah al-Alaq dan "Nun...walQalam" dari surah al-Qalam...semuanya betitik tolak dari al-ilmu.. Merah menunjukkan aggresif, berani, tetap dijalan benar mengikut persepsi saya. Saya baru menulis dlm blog setelah lama melayari dengan penuh minat buku-buku dan blog Tuan Haji MSO...tahniah dan moga-moga diberkati dgn panjang umur, idea dan ilham yang baik serta berkebajikan dalam memperjuangkan kebenaran. Sekian

affandi said...

alhamdulillah
tuan tentu tahu kenapa blog tuan mjadi tumpuan disebabkn tuan tidak ad bias dlm penulisan tuan...pembaca sekarang tidak lagi menyukai tulisan yg lebih mendewa2kan sebuah parti atau individu tertentu..mungkin pembaca sekarng lebih celik dan berilmu untuk menilai sesebuah tulisan.syabas.

Unknown said...

Salam!!! syabas ..semoga Allah s.w.t. memelihara ksihatan tuan.Agar dpt terus nenulis dgn idea2 yang bernas dan matang..teruskan usaha anda dalam meyedarkan bangsa kita yang sedang alpa,terlalu taksub politik...hingga mendatangkan kerugian yang amat besar...YANG DIKEJAR TAK DAPAT,YANG DGENDONG KECICIRAN....