Saturday, November 2, 2013

Laporan dari Sungai Limau esok

CATATAN                                                                                          

Insya-Allah esok saya akan menyiapkan laporan hasil tinjauan selama 48 jam pilihan raya kecil Sungai Limau dari kaca mata saya sendiri. Ada beberapa perkara yang menarik atau menjadikan pilihan raya berkenaan agak unik atau istimewa sedikit berbanding dengan pilihan raya-pilihan raya kecil sebelum ini khasnya di era 'pemberotakan' pembangkang dalam usaha untuk menafikan kerajaan UBN.

Analisa hasil tinjauan saya mungkin agak berbeza dengan analisa dan ulasan-ulasan lain sebelum ini. Saya membuat perkiraan sendiri berdasarkan pemerhatian yang ditunjangi oleh pengalaman. Semoga penjengok bersabar dan ikutilah laporan esok di blog ini. Apa yang akan saya tekankan bukan soal siapa menang dan kalah tetapi senario dan wajah pilihan raya berkenaan. Wassalam Mso. [wm.kl.10:12 pm 02/11/13]

No comments: