Tuesday, July 20, 2010

Sebaik Bumi Dipijak

Mokhtar Petah Dimasukan Ke Wad CCU Hospital Putrajaya


PENULIS veteran sdr Mohktar Petah masukkan ke wad CCU hospital Putrajaya. Beliau dimasukan sejak Jumaat lalu (hari saya berlepas meninggalkan negara) dipercayai serangan jantung. Menurut salah seorang anaknya Aidi Mokhtar yang dihubungi sebaik saya tiba di KLIA jam 10:00 pagi tadi, ayahnya sudah sedar tetapi denyutan jantungnya masih lemah.

Menurutnya doktor masih membuat pemeriksaan lanjut untuk mengetahui masalah ayahnya itu. Sementara itu isterinya, dalam SMS kepada saya memaklumkan yang Mokhtar tidak sedarkan diri dan meminta kawan dan sesiapa juga kenalan kepada penulis berkenaan agar berdoa untuk kesejahtraan Mokhtar Petah.

InsyaAllah selepas reda kepenatan saya akan menjenguk beliau. Saya ke Lebnon selama lima dalam rangka kerja di sana. Wassalam. [wm.kl.11:40 am 20/07/10]

No comments: