Monday, January 10, 2011

Sikit Saja Sebelum Panjang

Ada Sumber Mengenai Menteri Tv dan Komunikasi

Kelmarin dan semalama saya menerima dua maklumat berhubung Menteri Tv dan Komunikasi, Malaysia. Seorang itu memberi tahu dakwaan yang berlaku ke atas menteri itu diakui sendiri olehnya bernama Dino.

Kata sumber itu kawannya adalah kawan baik kepada Dino. Menurut Dino ada sesuatu yang tidak kena ke atas bapanya. Kononnya apa yang dilakukan menteri berkenaan terserempak dengan Dino. Perbuatan nakal menteri berkenaan katanya berlaku di balik pintu.

Manakala semalam satu sumber memberi nama orang yang dikatakan rapat degan menteri berkenaan. Orang ini pernah bekerja dengan menteri itu dan orang juga menguruskan orang gaji untuk menteri itu. Orang ini pada masa ini ada di Terangganu berkerja di sebuah syarikat pembalakan dan kenal rapat dengan MB Terangganu, Ahmad Said. Ahmad Said juga dikatakan tahu cerita ini.

Saya belum konteks orang ini untuk mengesahkan dakwaan mengatakan dia rapat dengan menteri itu dan mengaturkan menteri itu tentang sesuatu yang sulit. Saya harap kalau orang ini dihubungi dengan nombor yang kepada saya, saya akan dapat penjelasan sebenarnya mengenai Rais. Sdr Hambalid Latif yang berkeja dengan Mat Said juga boleh membantu saya. Sara rasa Hambali telah tahu perkara ini. [wm.kl.8:45 pm 10/01/11]

3 comments:

anakzaman said...

Tuan MSO

Tuan teruskan membongkar,kalau betul laporkan kiranya pembohong diamkan.

Kita sedia membaca,mendengar dan berfikir....

Joyah said...

Cukuplah tu tuan mso. Kenapa perlu bersusah payah nak korek lagi. Mangsa dah tutup buku dan nafikan kejadian rogol itu berlaku. Saya pelik juga dengan manusia spesis Tuan ni. Seperti ada double standard yang dipraktikkan. Jika terkena kepada batang tubuh pemimpin PR, pandai pula tuan mempertahankan dengan hujah agama, moral dan sebagainya. Tapi, bila terkena kepada pihak lawan hujah2 itu tidak terpakai pula. Sehabis usaha Tuan cuba nak korek lagi dan aibkan batang tubuh orang yang dituduh. Hairan saya dengan sikap tuan sekarang ni.

f7 said...

@Joyah: jika anda rajin mengikuti blog MSO, anda akan tahu setiap yg dilaporkan oleh MSO berpaksikan pada bukti2 dan saksi yg beliau percaya. MSO tidak mempercayai (pada mulanya) kes menteri TV ini tetapi khabar yg diterima memungkinkan berita ini benar.

Sebagai penulis MSO menulis mengikut pendapatnya yg paling mendalam. sepanjang pembacaan sy setiap pemimpin yg melalukan kesalahan hatta pemimpin PAS juga dikritik keras oleh MSO.

Jadi tunggu saja ulasan selanjutnya dari MSO.