Sunday, June 6, 2010

Promo Tengah Malam

Umno Kelantan Bermukim di Surabaya Untuk Rampas Kelantan

MINGGU lepas Umno Kelantan telah mengadakan permukiman (retreat) di Surabaya Indonesia selama tiga hari empat malam. Semua anggota badan perhubungan Umno menghadirinya. Pengerusi dan timbalannya, Mustapa Mohamed dan Awang Adek juga ikut sama. Annuar Musa juga tidak ketinggalan. Apakah resolusi atau pun hasil daripada permukiman berkenaan?

Apakah mereka ke Surabaya benar-benar bermukim atau pun melakukan keseronokan politik lain. Ada sesuatu yang menarik dari Surabaya itu dan Pas Kelantan perlu berbuat sesuatu.

Sesuatu yang lain katanya ada sepasang peserta wanita dan lelaki yang hilang dan tidak pun sempat untuk sama-sama melakukan permukiman. Mereka dikatakan bermukim di tempat lain? Benarkah?

Saya menunggu maklumat ini dan kalau ianya didapati benar akan saya ulas bersama hasil permukiman itu! [wm.kl. 11:30 pm 06/06/10]

1 comment:

anafakir said...

Tn MSO kena siasat juga mereka yg tidak hilang tu..apakah mereke juga ada 'pasangan'?Pasangan yg hilang tu sah2 mendatangkan 'kekeliruan' tapi yg tak hilang tu pun lum pasti mereka bersih..

Keduanya..kenapa mereka pilih Surabaya?Mesti ada sinonimnya.Apakah ada 'proksi' masing-masing di sana tu?Kalau kita dpat buktikan 'kelemahan' mereka ni,pasti mereka lebih ketakutan..Dlm negara ni masih banyak tempat utk bermukim dlm keadaan ekonomi yg gawat seperti sekarang kenapa kat luar juga mereka pilih utk bermukim.Jgn2 duit ehsan rakyat Kelantan yg mereka guna utk menjamu majlis permukiman tersebut..aduuhaiii.