Tuesday, March 31, 2009

Berita Tengah Malam

Abdul Hadi Sahkan Ada Perrtemuan Lapan Biji Mata di Kota Bharu

Presiden Pas, Abdul Hadi Awang mengesahkan memang berlaku pertemuan lapan biji mata di Kota Bharu Isnin lepas. Pertemuan itu melibatkan dirinya, timbalan Mursyidul Am Pas, Dr Haron Din dan Penasihat PKR, Anwar Ibrahim.

Jelas Abdul Hadi pertemuan itu adalah rutin bila ada sesuatu isu yang perlu dijelaskan ataupun bagi menerima nasihat dari Nik Aziz berhubung sesutau perkara yang rumit dan memerlukan penjelasan.

Ditanya apakah butiran yang dibicangkan Abdul Hadi menjelaskan ia ada berkaitan dengan idea penubuhan kerajaan perdamaian, unity gorvenment dan juga hal-hal lain termasuk strategi Pakatan Rakyat.

Abdul Hadi juga menjelaskan pertemuan itu berlangsung dengan baik dan menggembirakan apabila Menteri Besar Kelantan itu mendapat penjelasan benar mengenai unity government dan menerima idea itu yang telah timbul salah faham di pihaknya tidak lama dulu.

Blog ini telah mendedahkan pertemuan berkenaan tetapi tidak mengaris lanjut butiran pertemuan itu yang berlangsung di JKR 10 sambil bersarapan pagi. [wm.kl. 11:30 pm 31/03/09]

No comments: