Monday, June 20, 2011

Pemakluman...

Tunggulah Ulasan Mengenai Salentia

Dua tiga orang penjenguk meminta saya mengulas mengenai tindak tanduk Salentia yang menurut mereka sudah benar-benar kacau dan gila. Mereka menyifatkan apa dilakukan Salentia benar-benar tidak 'pok' kata orang Kelantan. Disebabkan kesuntukan masa mengejar dateline tidak dapat hendak saya memenuhi permintaan itu. InsyaAllah esok atau lewat tengah malam ini saya akan cuba memberi pandangan atau pun melihat ke dalam batin Salentia apa sudah jadi dengannya.

Apakah beliau sudah kesampukan atau pun dirasuk puaka peninggalan atau pun terkena badi sesiapa menyebabkan dia menjadi tidak khabar begitu. Sebenarnya apa yang berlaku ke atas Salentia ini tidak boleh diubat secara klinikal lagi tetapi boleh diubat secara tradisi kerana penyakit yang ditanggungnya amat teruk sekali.

Salam hormat.
MSO.

1 comment:

amatMok said...

Alahai, buat apa la nak komen pasal si Salentia tu. Dia tu memang jenis bebal! Tapi yang lebih bebal dan ngok ialah mereka yang mengikutnya. Nak kata bodoh nampak cerdik cerdik belaka. Ke mungkin spesis yang belajar tingggi-tinggi tapi bodohnya bertingkat-tingkat. Ini lah spesis yang ada otak tapi tak de akal!